Μετά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε, το ΔΣ αποφάσισε να δώσει άμεση λύση του διαμέσου του ΕΦΚΑ.
Σας κοινοποιούμε την επιστολή που στείλαμε ήδη στον Διοικητή του ΕΦΚΑ και παρακολουθούμε στενά την εξέλιξη αναμένοντας την επίσημη απάντησή του, την οποία και θα κοινοποιήσουμε.
——
Αξιότιμε Κύριε Διοικητά
Με μεγάλη μας έκπληξη και αγανάκτηση, σήμερα ημέρα πληρωμής των μηνιαίων συντάξεων, διαπιστώσαμε, καθόσον γίναμε δέκτες έντονων παραπόνων, από συνεταίρους μέλη του Προμηθευτικού και Καταναλωτικού Συνεταιρισμού Προσωπικού ΟΤΕ, τα εξής:
- Σε όλα τα μέλη του Συνεταιρισμού μας αντί της μηνιαίας εισφοράς των 1,50 ευρώ έχει γίνει παρακράτηση 15 ευρώ.
- Σε έναν αριθμό μελών, τον οποίο δεν γνωρίζουμε ακόμη, οι οποίοι είχαν κάνει αγορές και έπρεπε να τους γίνει παρακράτηση μερικών δεκάδων ευρώ, τους έγινε παρακράτηση μερικών εκατοντάδων ευρώ.
Σε επικοινωνία που είχαμε με την διεύθυνση του ΕΦΚΑ ενημερωθήκαμε ότι το λάθος οφείλεται στον πάροχο του ΕΦΚΑ στον οποίο έχει ανατεθεί η διεκπεραίωση του συγκεκριμένου έργου.
Είμαστε βέβαιοι ότι αντιλαμβάνεστε το μέγεθος του προβλήματος, ειδικά των συνταξιούχων μελών μας της δεύτερης κατηγορίας, οι οποίοι έχουν λάβει σύνταξη σήμερα μειωμένη ίσως και μέχρι 50% και θα είναι αδύνατον να εκπληρώσουν τις στοιχειώδεις ανάγκες και υποχρεώσεις τους.
Ήδη έχουμε οχλήσεις για τις δυσανάλογες κρατήσεις από όλη την Ελλάδα. Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας και ευελπιστούμε στην επίλυση του ανθρώπινου και κοινωνικού προβλήματος που έχει δημιουργηθεί
Για το ΔΣ,
ο Πρόεδρος
Γιώργος Α. Αρνής
ΝΕOΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 26/6/2025
Αγαπητοί συνάδελφοι
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Δ Σ. του Προμηθευτικού και Καταναλωτικού
Συνεταιρισμού Προσωπικού ΟΤΕ από την πρώτη στιγμή που έγινε γνώστης του προβλήματος της
παρακράτησης, από έναν αριθμό συναδέλφων μελών, ποσού δόσης πολλαπλάσιου από αυτό που
έπρεπε από τον ΕΦΚΑ, σοβαρά και υπεύθυνα προέβη στις εξής ενέργειες.
- Επικοινωνήσαμε άμεσα τηλεφωνικά με την διευθύντρια του φορέα – ΕΦΚΑ
και ενημερωθήκαμε ότι πράγματι υπήρξε πρόβλημα με τον πάροχο. - Στην συνέχεια επικοινωνήσαμε με τον Διοικητή του ΕΦΚΑ ενημερώνοντάς τον προκειμένου
να δώσει ο ίδιος άμεση λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε. - Αναρτήθηκε στον ιστότοπο του Συνεταιρισμού www.synote.gr αναλυτική ενημέρωση για
το τι ακριβώς συνέβαινε. - Τηλεφωνική ενημέρωση των άμεσα ενδιαφερομένων συναδέλφων μας που έπεσαν
“θύματα” του λάθους του παρόχου που χρησιμοποιεί ο ΕΦΚΑ για την διεκπεραίωση του
έργου αυτού.
Το αποτέλεσμα των ενεργειών μας ήταν η επίσημη ενημέρωση από τον διοικητή του ΕΦΚΑ ότι
μέχρι την Δευτέρα το αργότερο θα αποκατασταθεί η οικονομική ζημιά των θιγμένων συναδέλφων
με εμβόλιμη πληρωμή των χρημάτων που τους οφείλονται.
Πράγματι το μεσημέρι της Παρασκευής ο ίδιος έδωσε την λύση του προβλήματος.
Βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό των Συναδέλφων μας ΕΜΕΙΣ μαζί με ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ που στηρίζετε
όλα αυτά τα 80 χρόνια τον Συνεταιρισμό μας.
Για το ΔΣ,
ο Πρόεδρος
Γιώργος Α. Αρνής